TERAPIA DE SUFLET Cum sa regandim fiecare aspect al vietii noastre pentru a fi fericiti…

TERAPIA DE SUFLET Cum sa regandim fiecare aspect al vietii noastre pentru a fi fericiti…

Ai ajuns în viaţă acolo unde ţi-ai dorit? Eşti mulţumit de povestea pe care o trăieşti în fiecare zi? Te simţi binecuvântat şi recunoscător pentru ceea ce ai? Dacă răspunsul tău la aceste întrebări este DA, atunci permite-mi să te felicit pentru alegerile făcute de către tine în fiecare zi, alegeri care te-au adus în starea de mulţumire pe care o declari acum. Dacă răspunsul tău este NU, atunci poate povestea mea te poate ajuta…

Acesta este motivul pentru care doresc să te invit să fi părtaş la călătoria mea în căutarea fericirii, călătorie începută în urma învăţăturilor şi a lecţiilor pe care Dumnezeu, prin intermediul unui eveniment tragic, mi Le-a oferit cu dragostea Sa nemărginită.

Ţi-am deschis această invitaţie în speranţa că prin ceea ce am învăţat eu, te pot ajuta şi pe tine să-ţi găseşti propria cale spre fericire, deoarece suntem mult mai asemănători decât diferiţi, doar că din păcate, de cele mai multe ori, în loc să vedem cât de multe lucruri avem în comun şi să fim mai înţelegători unii cu alţii, preferăm să ne judecăm prin prisma diferenţelor…

Pret 37.99 ron ( www.vreau-carti.ro)

Lasă un răspuns

